Me ei olla kirjoteltu pitkään aikaann, kun toi meiän rakki ei päästä meitä enää ollenkaan koneelle ja mami ei suostu aukaseen muita koneita, vaikka ne on meiän omia :o
Nyt jäätiin kyttään, että kun se lähtee lenkille niin sit tullaan sillä aikaa kirjottaan ;)
Osallistutaan ainaski tän viikon kissakuvahaasteseen, kun pari edellistä jäi väliin...
Haasteen aiheena on tarina ja meiän tarina kertoo siitä kuinka meiän tai lähinnä mun elämä mullistu sillon täysin..

Tarina alkaa ton saapumisesta :o
625356.jpg

Arvatkaa oliko mulla hetkenkään rauhaa missään tai sainko paistatella päivää jossain puskassa, kun toi tyyppi kyttäs mun jokaista liikettäni ja sit se hyökkäs mun päälle :(
651741.jpg

Niinpä mä jouduin viettään koko kesän tossa mun kesämökissä ja kattelin tosta ylimmästä ikkunasta mitä pihassa tapahtuu ja oli mulla kyllä aika hyvä huonepalvelu, kun mami toi mulle sinne sapuskat ja teki se mulle sinne petinkin vanhaan häkkisänkyyn ;)
516040.jpg

Tiikerillä ei ollu alkujaankaan mitään ongelmia ton rakin suhteen, mutta se onkin luonteeltaan  sellanen kaikkien kaveri..siis Tiikeri
1345861.jpg

Myöhemmin sit uskaltauduin käydä sisällä kääntymässä jos sitä koiraa ei näkyny ja valitin mamille suureen ääneen surkeeta kohtalooni, mutta mami ei ottanu sitä ollenkaan todesta vaan alko raahaan mua vähän väliä puoliväkisin sisälle, että tottusin :o
1489356.jpg

Ja ennenkuin syksy kunnolla ehti tulla niin mä olin jo aika hyvin sopeutunu tohon tyyppiin..
Ja, kun ei se näyttäny poiskaan lähtevän niin pakkohan mun oli sit alkaa sisällä oleen ja myöntää tappioni, vaikka näytin kyllä heti kättelyssä tolle piskille, että kumpi meistä sit istuu pomon pallilla tässä huushollissa ja se ei todellakaan ollu toi rakki :D
1063852.jpg