Kirjotan nyt nopeesti pienen tilannetiedotuksen, kun kamut on ollu  huolissaan meitsistä, että miten mä niinku pärjään jos en uskalla tulla sisälle, kun meille tuli se koirahirviö ja sillain..
No asiahan on edelleen samalla tavalla, kuin aiemminkin eli sisälle en oo naamaani laittanu, mutta Tiikeri kyllä uskaltaa jo mennä sisälle aika normaalisti..
Tiikeri kerto mulle, että se koira kävi heti Tiikeriin käsiks, kun ne tapas, ja mami oli sanonu Tiikerille, että sen pitäis läpätä 
sitä Topia vähä kuonolle niin se oppis että kissojen pitää antaa 
olla rauhassa, mutta Tiikeri esitti mamin aikana ihan lällyä ja anto sen koiran kiusata itteensä ;)
Sit semmonen juttu, että älkää nyt kamut vaan luulko, että meitsi joutuu ihan taivasalla eleleen :D :D
Siis meillähän on täällä, vaikka kuinka paljon erilaisia rakennuksia joihin mä pääsen niinku sisälle, etten mä oikeestaan paljoo tossa pihassa oo ollukkaan, kun se Topi on melkein aina siinä pyörimässä ;)
Pari kertaa satuin meneen yhtä aikaa pihaan, kun se Topikin oli siinä ja hetihän se lähti ajaan meitsiä takaa, vaikka ei se kyllä kovin lujaa viä juokse, mutten mä siltikään viittiny alkaa sen kans siinä juoksenteleen vaan kiipesin puuhun ja se Topi jäi vinkuun siihen puun juurelle...
Mami yrittää ihan selvästi mielistellä mua ja tuo mulle sinne mun majapaikkaani kaikkee herkkuruokaa, kun oon sille vieläkin vähä vihanen siitä koirasta ja mami pelkää, että mä alan laihtuun, mutta kuulin kyllä, kun se sano sit yks päivä iskälle, että en mä ainakaan laihtunu oo, että ennemmin päinvastoin..
625372.jpg

Kyyläystä..
651750.jpg