Me osallistutaan tähän Kissakuvahaasteeseen, jonka aiheena on uusi..
Me ei nyt oikein tiedetä, että kelpaaks nää meiän uudet tähän aiheeseen, mutta ainaski ne on  joskus ollu meille uusia ;)

Tossa on toi kääpiökoira jos viä muistatte ja se oli mun mielestä kyllä vähemmän mukava juttu, että mami sen meille raahas ja makso viä ittensä kipeeks tollasesta, mutta onneks se sitten tuli ärkiinsä ja kiikutti sen takasin sinne mistä se oli tullukki...
243000.jpg

No joo eipä siinä siten menny, ku vajaa puoli vuotta niin mami raahas taas toisen rakin meille ja vielä vähän isommankin :o
Ja tässä me on nyt sit ootettu, että koska se mami lähtee kiikuttaan totakin takasin, kun se on ollu meillä jo liian kauan, ainaski 7 kk..
Ja alukshan mä olin koko kesän ulkoruokinnassa, kun en hyväksyny tota rakkia ollenkaan, mutta nyt mä kyllä oon jo näyttäny sile oman paikkansa ja se pelkää mua, kun teen sellasia äkkihyökkäyksiä niin kyllä koiraa viedään :)
Tossa se just muuttanu meille ja on siis ihan uusi ;)
625359.jpg

Ja on meillä sit muutaki uutta tullu, mutta tärkein on toi meiän uus makuukalusto, jonka mami osti meille tossa kesän kynnyksellä ja tossa on noi meiän tuolit ja Tiikeri meni heti syynään, että onks niissä mitään valittamista :)
Ja ei kai niissä muuta valittamista oo, ku toi akkamainen kukkakuvio ja väri, mutta nehän nyt ei paljokaan näy, kun mami harrastaa sitä rätteilyä :o
Se on sellasta, että peitetään toi meiän makuukalusto sellasilla isoilla  räteillä, että me kehdataan sit maata niissä :)
513839.jpg

Mä tarkistin ton mun tuolin tuolta alta, että millanen pohjaratkasu siinä on ja kyllä se meikäläisen vaativaan silmään näytti ihan käyttökelposelta ja tukevatekoselta, että varmasti kestää meidän painon ;)
539681.jpg

Nii ja saatiin me oma huonekin, joka jäi tyhjilleen, kun joku Gepri...Gerbiili muutti sieltä sateenkaarisillalle, joka ei mua kyllä yhtään kiinnosta, että terve menoo vaan sillekki...
Ei me tua huonees kyllä asuta, mitä ny joskus käydään siä, mutta ei meitä huvita siä olla, ennemmin me löhötään alakerrassa, vaikka on meillä sohva tossaki huoneessa, mutta kun ei vaan kiinnosta :o
924368.jpg