Kissakuvahaasteen aiheena tällä viikolla on syys ja me ollaan kans huomattu, että nyt se on sit saapunu meillekki, josta me ei olla kovinkaan innoissamme...

Tossa mä oon just tulossa pois tuolta kuusen alta, jossa on mun kyttäyspaikkani ja kuten huomaatte niin noita tyhmiä erivärisiä lehtiä on tossa pitkin...
1929797.jpg

Sit mä oon noitten mamin kukkien alla myöskin samoissa puuhissa ja noi kukat on mun mielestä  siitä hyviä, että ne kukkii lumen tuloon asti, vaikka mami ei oikein tykkää, kun ne alkaa kukkiin just näihin aikoihin, kun se haluais, että ne kukkis jo kesällä.
1929803.jpg

Tiikeri tossa yrittää esittää, että se muka olis ollu haravoimassa, mutta älkää uskoko sitä ;)
1930327.jpg

Tossa se huomas linnun ja niin unohtu haravoinnit sun muut syyshommat :)
1930358.jpg
                             
                 ************************
Tää ei liity mitenkään syksyyn tai ainakin luulen niin, mutta mun on pakko kertoo, kuinka me ollaan Tiikerin kanssa naurettu tai oikeestaan vaan Tiikeri on nauranu ja mä oon lähinnä hävenny :o
Siis meiän mami ja iskä osti sellasen jumppapallon ja sit ne on jumpannu sen kanssa ja voitte uskoo, että sitä ei voi vakavalla naamalla kattella :D
Ei ne siis yhtä aikaa sillä pallolla jumppaa vaan erikseen, muutenhan me ei voitais ees asua täällä enää jos niitten hommat menis niin överiks ;)

Tossa Tiikeri nauraa tolle pallolle ja arvatkaa kuinka paljon se sillon nauraa, kun mami tai iskä punnertaa tossa pallon päällä :D
1928285.jpg

Kuten huomaatte niin mua pikkusen hävettää jo pelkästään toi pallo ja pelkäänkin koko ajan, että joku vieras tulee ja näkee porukat jumppaamassa tolla :(
1928311.jpg