Tämänkertaisen kissakuvahaasteen aiheena on paikka  ja niitähän meillä riittää, vaikka millä mitalla :)
Ekaks aateltiin, että laitettais joku reviirin tarkastuskuva, mutta mami ei hyväksyny niitä niin sitten taivuttiin mamin 
painostuksen alla ja suostuttiin laittaan taas kerran mamin suosittelemat 
kuvat ;)

Tää on aika uus kuva ja mä oon tässä meiän yhessä lempparipaikassa eli yläkerran portailla.. Niissä on tommoset avonaiset askelmat ja mä oon tunkenu itteni kahen askelman väliin :)
394176.jpg

Tästä kuvasta oon ittekki yllättyny, että oon ylipäätään menny tohon pöydälle, vaikka mun tapoihini ei kuulu hyppiä missään kielletyissä paikoissa, mutta ehkä mä kävin tosta ikkunasta tsiikaamassa niitä lentäviä tirppoja, kun mami ei ollu paikalla, mutta kuitenki se pääs yllättämään, kun kerran on saanu otettua todistusaineistooki ;)
394184.jpg

Tossa Tiikeri on taas menny tunkeen ruhonsa liian pienen pahvilaatikon alle, joihin sillä on joku ihme pakkomielle :)
394190.jpg

Ja tässä Tiikeri jäi kiinni kielletyssä paikassa makaamisesta ja mami ei kyllä ollu yhtään ilahtunu tosta...
394186.jpg

PS. Me ei toivotella mitään ystävänpäiviä, kun me ei semmosesta mitään ymmärretä, että pitää olla joku yks  tietty päivä jolloin muistetaan ystäviä o_o  Me voidaan kyllä muistaa, muinakin päivinä.. nih... :D