Me ollaan oltu nyt hiukan enemmän ulkona, ku aikasemmin, kun nyt ei enää oo niin sairaan kylmä..
Mutta ei me siltikään olla mihkään kauemmaks lähetty vaan ihan tossa pihassa pyöritään ja aika äkkiä kyllä tullaan sit sisälle...
Mami nauro meille viime sunnuntaina, kun pelättiin jänistä, mutta se oli sikaiso, isompi, kuin Tiikeri  o_o
Se juttu meni sillain, että mä menin ekaks ulos, eikä sitä jänistä siä viä sillon ollu, mutta sitten, kun Tiikeri tuli jonkin ajan päästä ulos mun jälkeeni niin se jänis oli meiän omenapuun alla ja Tiikeri ei heti huomannu sitä vaan meni rappusilta vähän matkaa niin sit se jänis otti pari loikkaa niin Tiikeri juoksee takasin sisälle ja mami nauraa ovella ihan sikana :D
Siis aatelkaa keskellä kirkasta päivää uskaltaa joku jänis tulla meille käppäileen...
Mä satuin onneks oleen meiän autotallissa sillä hetkellä ja kyllä mäkin sen jäniksen näin, mutta en sit viittiny nähdä vaivaa jonku rupisen jäniksen vuoks, varsinkin, kun mami tuli siihen huuteleen sille jänikselle, että se lähtis meneen ja lähtihän se, mutta se on käyny senkin jälkeen monta kertaa ja mami on vieny sille ulos jotain Gerbiilin jyväsekotustakin...

Asiasta toiseen..nauratettiin mamia eilen vähä lisää ja sehän nauro :)
Mä nimittäin leikin vähä maton alla ja sit lopuks Tiikeri  heittäyty tyhmäks siinä ja.... no toi teini-ikänen kuvas sen jutun kännykällä ja tossa se on :D
Se on sit vähä pimee ja huono video, mutta laittakaa äänet päälle niin kuulette mamin hirveen naurun jossain vaiheessa :D
Toivottavasti se näkyy ja kuuluu...

Tossa mä alotan just nää kirjotushommat
422249.jpg

Tossa mä sit lopetan ne :)
422248.jpg
(nyt on kaikkiin koneisiin verkkokortitkin hommattu)...