Ekana me ajateltiin, ettei me voida osallistua tähän tän viikon kissakuvahaasteeseen, kun meistä tuntu, ettei meillä olis minkäänlaisia vihjekuvia, joka on siis aiheena tällä viikolla.

Mehän ollaan yleensä sellasia poikia, jotka sanoo asiat suoraan turhia kiertelemättä, mutta selattiin sit kuitenki varmuuden vuoks noita kansioitamme ja kun käytettiin mielikuvitustamme niin ehkä nää meiän kuvat saattais käydä vihjeistäkin Silmänisku

Tässä kuvassa mä ihan selvästi vihjailen, että nukkuma-aika alkais olla just käsillä.
 

Tossa Tiikeri on nuorena poikana tuolla kaapissa kattiloitten päällä ja vihjehän on selvä, että ruuanlaitto olis ajankohtanen.

Mun vihjeeni on tossa se, että olis hyvä saada taas vaihteeks nettiaikaa.

Tossa Tiikeri haukottelee sen merkiks, että se on tosi kyllästyny noitten ihmisten lässytyksiin.

Ton vihjeilmeen mä otan naamalleni aina, kun haluan päästä ulos Nauru

Toi ilme mun naamallani on selvääkin selvempi vihje siitä mitä mä ajattelin aikoinaani siitä, kun se Topi-koira muutti meille ja pisti kaiken sekasin Huuto

Tos kuvas Tiikeri on sit hoksannu, että kantsii laittaa toi Topi vihjaileen niin  siinä samalla kostuu siitä ittekki ja ruokaahan tossa selvästi kerjätään Silmänisku