Mä tulin vaan kertoon, että nyt on sit lopultakin homma hanskassa ja toi meiän rakki tietää, että kuka täällä on pomo :)
Oon vähän kouluttanu sitä, kun se ei oikein aluks uskonu, että mun lähelle ei oo hyvä tulla sen terveyden kannalta katsottuna ja se vaan tunkes ihan kiinni mun turkkiin niin näytin sille vähän millaset kynnet mulla on ja, vaikka se ei mitään tehnykkään niin mä tein semmosia hyökkäyksiä sitä kohti niin rakki ryntäs häntä koipien välissä mamille vinkuun :D
Nyt se sit kiertää meitsin kaukaa, kun tullaan vastakkain, kun mähän en sen eessä ala pokkuroimaan ja, kun kerta mamikin on sanonu mulle, että mä voin näyttää sille pari kynsitemppua niin sit se niinku oppis siitä 
oleen alamainen mulle ja niin sitte tapahtuikin :)

Tossa todiste jos ette usko..Huomaatteko ton piskin hyvin varautuneen olemuksen, kun venyttelen tossa sen nokan edessä ;)
1063852.jpg

Tossa mun ei tarttenu, ku vilkasta siihen päin niin se meni heti tollain maahan ja vikisi, kai se pyysi armoo etten alkais käsitteleen sitä :)
1063857.jpg