Siis nyt mulla on vakava ongelma, kun mä selasin tänään aamulehtee ja ihan yllättäen osu silmiini sieltä lehden sivuilta tommonen kuva ja teksti  o_o
Ja vallankin toi teksti sai mut innostumaan sen verran, että mä poika päätin leikata irti ton koko hoidon tosta lehdestä ja sit mä aattelin että näpertelen vaiks siihen jotku kehykset tai jos mä en osaa niin sit mami vois vähä auttaa siinä hommassa ;)
Mä siis aattelin tehdä siitä semmosen huoneentaulun ittelleni, mutta nyt mulla on ongelma siinä, että mikä se niinku on se mun valtakunta, että mihin mä sen taulun sit sijottasin..
Eli onks mun valtakunta esim. mun nojatuoli, mun ruokapaikka, mamin sänky vai joku muu...
Niin, että mulle voi antaa vinkkejä, että mihin mun kantsis toi taulu laittaa ;)

Toi tumma möhkäle tua alareunas oon mä :)
400432.jpg