Kirjotan nyt muutaman rivin kuulumisia, ettette luule, että oltais teidät unohdettu ;)
Ollaan kyllä aina luettu teidän kaikki uudet kirjotukset, mutta mamilla on taas se 'vaihe'  päällä, kun sitä on taas alkanu masentaan :o ja sillon sitä ei sit hotsita mikään...
Jos ootte funtsinu sitä, että onks meitsi tullu jo niinku sisätiloihin oleen niin en oo!!
Majailen edelleen mun piilopirtissäni ja mami on saanu kantaa mulle sapuskat sinne :)
Oon mä välillä käyny tossa rappusilla niinku ihan piruuttani näyttämässä mamille säälittävää ilmettäni, että sille tulis huono omatunto ja sit, ku mami on tullu pyytään mua sisälle niin oon lähteny nosteleen ;)
Pari kertaa mami on kiivenny sinne mun 'kattohuoneistoon' oikein harjan kanssa, kun se tietää, että mä melki sekoon, kun mua harjataan niin se on sillain yrittäny mielistellä mua, mutta en mä oo siltikään antanu sille anteeks sitä koirajuttua, vaikka se harjaaminen oliki niin sairaan mukavaa :D
Tiikeri alko sit nynnyileen ja meni sisälle ihan normaalisti, vaikka se koirapeto oli siä :o
Mutta Tiikeri läppäs ja puri sitä Topia nokkaan niin se ei enää oikein uskalla koskee Tiikeriin paitsi sillain leikillään ja mami kerto, että ne painiki yks päivä...hullu Tiikeri :o
Mua se koira ajaa aina ulkona takaa jos satun olla näkyvissä, mutta ei se kyllä mulle juoksussa pärjää.
Tiättekö noi porukat on alkanu kouluttaa sitä Topia ja mami sano, että se osaa jo istua ja antaa tassua ja sit se osaa istua paikallaan niin kauan, kun sille annetaan lupa tulla esim, syömään, joka muuten onkin sen
lempipuuhaa..
Meillä on toi Vincent- hamsterin mami kylässä ja se toi mukanaan nakkipaketin sille koiralle ja sit se on palastellu ne nakit pieniks palasiks ja antaa aina sille koiralle palkkioks nakinpalasen, kun se tekee mitä käsketään ja se koira on ihan hulluna sen hamsterien 
mamin perään :o
Hössö tossa kyseli, että onks meillä ollu viime aikoina lentäviä paisteja tai jotain ;)
No mähän siis en oo tehny mitään pahaa niin varmaan se on ollu sit Tiikeri tai se koira, kun mami on löytäny kolmesta eri paikasta kasan linnunsulkia, että joku lentävä on sit ilmeisesti kohdannu matkansa pään...

Tossa oon just tulossa kerjään mamilta säälipisteitä ;)
691999.jpg

Tiikeri siinä irvistelee koiralle..
682927.jpg

Tossa se koira on menny juoksenteleen meiän reviirille :(
692040.jpg