Me ei ollakkaan pitkään aikaan osallistuttu kissakuvahaasteisiin, eikä kyllä olla paljoo muutenkaan kirjoteltu, mutta meillä on ollu niin kauheesti kaikkee, ettei siks olla ehditty kirjotteleen, eikä meiän kiireille kyllä viäkään näy loppua :(
Mutta nyt osallistutaan tähän silmät aiheeseen ja vanhoilla kuvilla..
Ja sitä paitsi mami sano, ettei pahemmin kirjotella ennen, kuin mä oon tullu sisälle ja lopetan tän kesämökkeilyni :o
Mutta ei mulla oo mitään kiirettä sisätiloihin, kun on ollu niin lämpimiä ilmojakin, että kuka nyt sisällä jaksaa paistua :o

Mun valppaat silmät
522159.jpg

Mun väsyneet silmät
274783.jpg

Tossa on Tiikerin tuijottavista silmistä kuva.. ja sivumennen sanoen se löysi sen mun piilopirttini ja on tulossa sinne ja istuu jo tossa katon reunalla...
661738.jpg

Tiikeriki halus, että sen väsyneistä silmistä laitetaan kans kuva
325507.jpg