Zilga haastoi meiät tähän  Valokuvatarinaan kertomaan jostain vanhasta lapsuuden aikaisesta kuvasta ja nyt sit vihdoinkin saatiin nää meiän lapsuuskuvat etittyä ja laitettua näytille, vaikka siitä, ku Zilga meiät tähän haasto niin siitä on jo, vaikka kuinka kauan aikaa :o

Tää kuva on vanha, ainakin 7v. ja sellanen paperikuva ja me, kun ei osattu käyttää skanneria niin otettiin sit digikameralla uus kuva siitä paperikuvasta ja toi kuva oli kyllä alunperinkin yhtä sumee :o
Niin siis toi kuva on niiltä ajoilta, kun tulin tänne mun nykyseen kotiini ja olin niin ujo poika etten uskaltanu pariin kuukauteen liikkua päiväsaikaan mihinkään tuolta sängyn alta paitsi jos satuin aamulla oleen siellä mun majassani, niin sitten olin siellä koko päivän, ja siitä löytyy juttua sitten mun omassa tarinassani..
Mamia varmaan pikkusen hävettäis jos se tietäis, että kaikki näkee noi rojut tuolla sängyn alla, mutta mitäs on itte tunkenu noi sinne ;)

Tossa mä oon sit jo hiukan reipastunu ja oon uskaltanu jopa tulla tohon sängynpäälle pällisteleen, vaikka täytyy totuuden nimissä sanoo, että toi on aika harvinainen kuva niiltä ajoilta, kuten sekin, että musta on ylipäätään mitään kuvaa saatu, eikä niitä kyllä montaa ookkaan olemassa :o
Mamia pikkusen harmittaa, kun musta ei oo vauvakuvia ollenkaan..
Toikin kuva on niitä paperikuvia ja uusiokuvattu digikameralla, kuten toi edellinenkin ja näköjään myös yhtä sumee...
Omasta mielestäni mä oon aika rääpäle tossa kuvassa, vaikka oon ainaki jo 10kk.  

Tossa mä oon jo sit pikkusen vanhempi, enkä ujostellu enää niin paljoo ja uskallan jo olla tollain vapaasti pitkin kämppää :)
Toi toinen kissa tossa on se mun keinoemoni Pikkis, josta oon kertonu siinä tarinassanikin ja joka sit myöhemmin muuttu mulle töykeeks, kun tulin sen mielestä liian isoks niin se lakkas hoitamasta mua Yllättynyt 
(Arvaattekos kumpi noista mää oon?) Niin ja sitä paperikuvasarjaa tämäkin.

 Sit Tiikeristä pari kuvaa ja sillon, kun Tiikeri synty niin sillon oli jo sen verran edistystä tapahtunu, että oli noita digikameroitaki jo melkein joka töllissä Nauru 

Tossa Tiikeri on ollu vasta muutaman päivän siinä ekassa kodissaan, jossa se oli ennen meille muuttamistaan.
Toi mustavalkonen kissa tossa Tiikerin kainalossa on sen sisko Viivi ja sekin on muuttanu toiseen kotiin..
Tiikeri ja toi sen sisko tuli tohon kotiin alaikäsinä, eli ne oli vasta 8 viikon ikäsiä sillon, mutta ei niistä kummastakaan mitään huomaa, että ne olis jostain jääny paitsi.

Toi on sit Tiikerin ensimmäisestä kesästä meillä, eli Tiikeri on tossa jotain 7 - 8 kk. eikä sillä vielä ollu sitä hirveetä karvankasvua mikä sillä on nykyään.
Tiikeri vasta opetteli tossa vaiheessa tota ulkona olemista ja siks se on tossa vähä niinku pihalla Silmänisku 
Mutta kyllä se tosta sitten pikkuhiljaa alko oppiin sitä ulkokäyttäytymistä, kun mä ja se Pikkis sitä yhdessä opetettiin ja sit se uskalsi mennä pitemmällekkin, kuin vaan istuskella tossa pihassa.

Meistä tuntuu, että tää Valokuvatarina jäi jotenkin aika tyngäks, eikä tullu sellasta kunnon tarinaa, mutta vaikee meiän oon kaikkee muistaa niin pitkän ajan takaa ja kun oltiin vielä niin nuoriaki noissa kuvissa, eikä varmaan kukaan muukaan muista juuri mitään mitä tapahtu alle vuoden ikäsenä Nauru

Niin, eikä me sit haasteta tähän ketään, mutta mukaansa saa ottaa kuka haluaa Hymy

Edit/ 28.1.. Mun piti paljastaa se, että kumpi mä oon noista harmaista kissoista ja töttöröö!! Mä oon se vasemmanpuoleinen :)