Ette usko, kun meitsillä on käyny flaksi :) Mä oon nimittäin rakastunu :o
Joo'o uskokaa pois, mä oon tän päivän kosiskellu yhtä sikamakeeta tytsyä
ja lopulta rohkaisin mieleni ja kysyin, et alkaakse oleen mun tyttöystävä ja voitteks kuvitella se suostu :)
Silläkin on blogi ja mä bongasin sen tuolta kissakuvahaasteesta ja olin heti myyty ;)
Niin nyt te varmaan ajattelette, että mitä sille Viiville tapahtu, jota mä aikasemmin kattelin vähä sillä silmällä... No itseasiassa se koko meidän juttu kuivu kokoon, kun eihän me olla enää nähtykään eikä kirjoteltukaan kohta puoleen vuoteen ja niin mä sit päätin lopettaa odottamisen..
Mutta tiätteks mitä.. sen mun uuden tyttöystävänkin nimi on Viivi ja se on kuulkaa niin nätti, että mä menetin sille heti sydämeni <3
Mä en tiä, että saanks mä laittaa sen mun tyttöystävän kuvaa tähän omaan blogiini esille niin laitan sit linkin missä on ihanan Viivin esittely <3

- Jee, mä sain Viiviltä luvan laittaa sen söpöökin söpömmän nassukuvan näytille <3  Katsokaa ja ihastukaa ;)
434174.jpg

Tossa mulla on aika kaipaava ilme, kun ajattelen Viiviä...
422273.jpg