Heh, vähänkö me oltiin hämmästyneitä, kun toi yks Tahvo oli haastanu meiät semmoseen haasteeseen, että mitä meillä on päällämme ja se mikä meitä siinä hämmästytti niin on se, että se Tahvo on KOIRA :o
Ja siis oltais ilman muuta luultu, että koira haastaa koiran ja sillain ;)

Mut nyt käydään kynsin, hampain kii siihen haasteseen :)
Eli jos totta puhutaan niin meidän vaatetus on aika nopeesti kerrottu :D

Mullä on siis päälläni tällä hetkellä ja varmaan koko loppuelämäni tää sama vanha virttyny ja pieneks jääny harmaa syntymäpukuni, joka on mun kasvaessani joutunu venyyn ihan sairaasti siitä mitä se oli alunperin ;)
Mami kyllä tykkää mun puvustani ihan sairaasti tai ainaki sen väristä :)
Pari kertaa vuodessa mun puvulle tulee joku ihme kausi ja siitä alkaa tippumaan semmosia säikeitä, johtuu varmaan ilmastosta tai jostain, mutta siitä on kyllä apua, kun mami harjaa sillon mun pukuni niin sit se on taas tiptop-kunnossa :D

Tiikerin puku on sit paljon rumempi, kuin mulla :) Sen puku on tehty liian pitkistä langoista ja sit ne roikuu sillain pitkänä ja sen puku on aina epäsiistin näkönen jos ei joka päivä harjaa sitä ja sitä paitsi Tiikerin puku on sille pari numeroo liian iso, kun mami on monta kertaa sanonu, että tiikerin pukuun mahtuis suurempiki kissa ;)
Siis Tiikerin puku on väriltään joku oranssi :o Voitteks kuvitella, että joku äijä pukee päälleen puvun sen oranssin niinku jossain biisissäkin lauletaan :D

Me ei haasteta ketään, kun me ollaan vähä katteltu sillä silmällä, että kaikki meiän kamut on jo saanu tän saman haasteen, mutta jos jotakuta kiinnostaa tehdä tää haaste niin voi ottaa vapaasti..

Tossa mun tyylikään harmaa ja perinteinen miesten puku :)
886489.jpg

Tossa Tiikerin oranssi puku :D Ja sivumennen sanoen Tiikeri on vallannu Topin nukkumalaatikon, mutta ei se siinä öisin nuku, kun vaan päivisin ja Topi nukkuu sit öisin :)
899817.jpg