Apua! Tänään oli kauhistuttava päivä, kun olin just asettunu mun lempparituoliini päikkäreille, niin eikös meiän pihaan tuu auto ja sit alkaa kuulua, kun auton ovia paiskotaan,
siinä vaiheessa oli jo unikin karissu mun silmistä ja kyyläsin turkki pörheenä, että, ketä sieltä oikein tulee .
Voitte arvata, että meikä pelästy, ku ovi aukes ja semmonen iso musta/ruskee koiran kuono tulee mun näkökenttään..
Siinä vaiheessa sitten päätin lähtee nosteleen ja ryntäsin salamana ovesta pihalle..
Vähä mua sapetti, kun luulin eka, että se kääppäri oli kutsunu kaikki koirakaverinsa meille bilettään, mutta tajusin kyllä sit jälkeenpäin, että ei se dobr.. dobe.. no joku manni tai manne siis ollukkaan ton kääppärin kavereita vaan se oli mamin ja iskän tuttuja ja olin mä sen koiran ennenkin nähny, mutta en tuntenu sitä, kun se oli kasvanu sairaan suureks, vaikka oli oikeestaan vielä ihan vauva alle 5kk.
Mami kerto, et toi kääppärikin ujosteli sitä mustaa mannee ja oli piilossa kaapin alla.
Alla todistusaineistoo..

228618.jpg