Hohhoijaa! Jaa, että vähä laiskottaa.. Me ollaan ihan sairaasti vaan pääasiassa nää pyhät  löhötty Tiikerin, iskän ja mamin kanssa :)
Jouluaatto meni meillä niinku arvattiinki, eli tosi niukasti tuli paketteja, mutta eipä tullu noille ihmisillekkään, et sen puoleen ollaan sit niinku tasoissa..
Voitteks kuvitella, et me ei saatu siis mitään tavaroita, mutta jotain ruokaa oli sentään jaksettu meille pakettiin käärästä :)
Vähän mua näin jälkikäteen nolottaa, kun meitsi alko pelkään sitä omaa joulupakettiaan, kun se rapisi niin ältsisti, enkä uskaltanu tulla sitä, ku kerran läheltä kattoon, vaikka se kyllä tuoksu aika hyvältä..
Tiikeri ei pelänny yhtään sitä omaa pakettiaan, vaikka se oli samanlaisen  rapisevan jutun sisällä..
Mami olis ottanu meistä kuviakin, kun me siinä oltais oikein herkuteltu, mutta se sai sit kuvata pelkästään Tiikeriä, kun mulle iski se  fobia  päälle niin meitsi oli ihan paniikissa :(
Oikeestaan mä pelästyin ekan kerran jo heti aattoaamuna, kun noi porukat raahas semmosen oikeen puun sisälle, vaikka mä oon nähny semmosen meillä ennenki, mut jotenki mä
vaan säikähdin sitä taas tänäkin vuonna, niinkuin kaikkina muinakin
vuosina, mut en mä niitä puita kyllä ulkona pelkää yhtään..
Mutta kai siinä oli sekin, kun aattona oli  kaikkee muutakin hössötystä sen puun kanssa ja muutenki ja sit mami pyöri siinä joka 
puolella ja mäkätti sitä ja tätä, että jäkäti, jäk...
Enää mua ei pelota se puu, eikä edes kiinnosta yhtään..
Eilen meillä kävi vieraita, joilla oli sairaan suuri koira mukana ja onneks olin just sillon ulkona, kun ne tuli niin en joutunu kattoon sitä rakkia silmästä silmään.. Vähä mä aattelin, että viittinks mennä ollenkaan yöksikään sisälle, mutta menin sit kuitenki, kun alko säälittään toi mami, kun se siinä ulko-ovella kävi vähä väliä meitsiltä kysymäs, että joks mä tuun ja mä vaan katoin
 sitä enkä vastannu sille mitään ja jatkoin sitä rappusilla istumista..
Pari kertaa mami yritti tempasta meitsin siitä rappusilta syliinsä ja viedä väkisin sisälle,  mutta arvatkaa kumpi oli nopeempi :)
Sit, kun se oli siinä ovella rampannu jotain sata kertaa niin sit mä annoin periks ja tulin sisälle, mut ekana kyllä tarkistin paikat, ettei se rakki oo jossain piilossa, mutta ei sitä näkyny..
Mami kerto, että se koira ja Tiikeri oli juossu yläkertaan peräkanaa ja Tiikeri oli ollu erittäin pörhee, että varmaan oli Tiikerilläki sit vähä villahousut tutissu :)

Tossa Tiikeri tarkistaa, että onks toi kinkku syötäväks kelpaavaa..
311045.jpg

Tossa on noi pelottavat rapisevat jutut..
314109.jpg

Tiikeri herkuttelee
314120.jpgt

314123.jpg

Meitsi ujostelee :(
314116.jpg

314117.jpg