Tällä viikolla on Kissakuvahaasteessa aiheena pyöreä ja sekin aihe sopii meille oikeestaan aika hyvin niin päätettiin sit osallistua muutamalla pyöreellä kuvalla Silmänisku

Tää kuva ei oo ihan niitä tuoreimpia, mutta halusin laitta sen, kun oon siinä tollain melkein selälläni pyöreesti..

Tiikeri puolestaan valkkas ittestään tollasen aika tavanomasen pyöreen kuvan.

Ja mä, kun en halunnu jäädä pekkaa pahemmaksi, niin tossa on mun tavanomanen kuvani.

Sit mä vilkasin peiliin ja kekkasin, että mähän näytän aika pyöreeltä, vaikka en olis mitenkään ees asettautunu minkäänlaiseen asentoonkaan.

Sit Tiikeri tietysti halus matkia mua ja alko kans kaiveleen ittestään samantyylistä kuvaa, ku musta toi edellinen Yllättynyt 
Mut emmä nyt tiä, että kantsiko Tiikerin laittaa tota kuvaa ollenkaan, kun sen turkkiki on kampaamatta ja silmätkin  on tollaset kummalliset..