Nimittäin se mitä mami on koko kesän uhkaillut :o  Eli se tuli tänä aamuna mun 'kesämökkiini' ja silitteli mua ja sit, kun en osannu yhtään varoo niin se tempas mut syliinsä ja lähti raahaan mua sisälle ja olin tapahtuneesta niin äimänkäkenä etten ymmärtäny laittaa yhtään edes hanttiin :(
Sit, ku päästiin sisälle niin eikös siä oo heti se hirviökoira kyyläämässä eteisen ovella, mutta mami laitto mut siihen yläkertaan vieville portaille ettei mun tarttenu ohittaa sitä rakkia ja sit se rakki meniki onneks ulos..
Mutta en kyllä yhtään tykkää tästä järjestelystä ja oon mourunnu melkein koko ajan ja mikä kauheinta mami sanoo, että joudun oleen sisäkissana niin kauan kunnes tuun juttuun ton rakin kanssa ja jos en ala tottuun siihen Topiin niin sit pääsen ulos vasta ens kesänä ja tää sama sisäkissana olo toistuu sitten taas seuraavana syksynä ;)
Mami anto mulle kyllä heti niinku lohdutukseksi pakasteseitä, kun se on mun herkkua ja söinkin sen alta aikayksikön ja aloin sit taas mouruaan..
Nyt mami järkkää mulle ja Tiikerille ihan omaa huonetta siihen entiseen hamsterin ja gerbiilien huoneeseen ja mistä piti tulla mamille 'toimisto' mutta ei se viittinykkään alkaa aina kiipeen yläkertaan niin nyt me sit saadaan se käyttöömme ja se laittaa sinne kaikkee meiän tavaroitakin ja vie pois ylimääräset ihmisrojut, että meillä on enempi tilaa paitsi semmosen pienen sohvan se jättää meille sinne missä 
voidaan sit koisia..
Mä nyt laitankin kaiken toivoni iskään tai siihen teini-ikäseen, kun ne on semmosia varteenotettavia siinä asiassa, että kun ne avaa ulko-oven niin mulla on sillon aika hyvät mahikset päästä karkaamaan ja siitä mami on tossa niille esitelmöinykki, että ne kattois, kun menee ja tulee ovesta etten mä pääse livahtaan siinä samalla sit karkuun ja varmana en enää mamin antais itteeni kiinni ottaa jos ulos pääsisin ;)