Vaikka meillä on täällä kotona hirvee hössötys päällä, kun noi porukat tekee jotain remppaa niin silti saatiin sen verran nettiaikaa, että voidaan osallistua tän viikon kissakuvahaasteeseen, jonka aiheena on luonnetta.

-Perfektionisti “Vain paras kelpaa”
-Auttaja “Voinko miellyttää teitä?”
-Menestyjä “Tahtoo haasteita”
-Romantikko “Naukuja kuutamolla”
-Tarkkailja “Salaperäinen yksinäinen”
-Epäilijä “Voiko tähän luottaa?”
-Seikkailja “Varsinainen villikissa”
-Johtaja “Täällä määrään minä”
-Rauhanrakentaja “Tärkeintä on harmonia”

Tossa yllä on noita luonteita 9kpl. ja oliskohan tarkotus, että noista pitäis valita vaan yks kuvaamaan meiän omaa luonnetta, joka on kyllä aika vaikeeta, kun lähes noi kaikki sopii meille Silmänisku

Mä valitsin ittelleni ton tarkkailijan, kun oon sellanen poika, joka tykkään kulkee omia polkujani, enkä pidä siitä, että joku tunkee mun kannoille vaan mieluummin seikkailen yksistäni.

Sit mun on pakko ottaa tokaks toi epäilijä, kun  multa menee tosi kauan ennenkuin alan luottaa kehenkään, oli se sit ihminen tai, vaikka koira Yllättynyt


Tiikeri halus  valkata ittelleen ton perfektionistin, kun se on sellanen nirso ton ruuan suhteen, ettei se oikein tiedä, että mitä se kullonkin söis, mutta toi seiti on sen herkkua ja siitä se ei oo vielä koskaan kieltäytyny..enkä kyllä määkään Silmänisku
 

Sit Tiikeri halus tokaks ton auttajan siitä syystä, kun se on sellanen mielistelijä ja haluais aina istua ihmisten sylissä ja olla halittavana.

Pakkohan meiän oli sit valita toi rauhanrakentajakin, kun ollaan tosi rauhallisia kavereita ja vietetään aika paljon aikaamme tollain vieretysten ilman riidan häivääkään Nauru