Kyllä nyt on maailmankirjat sekasin, kun toi Topi on alkanu vaatiin kans ittelleen omaa blogia, kun se muka kyllästy meidän pomottamiseen :o
Kukahan tässä on oikeesti pomoo leikkiny...kysyn vaan :(
No tietenki sen sit piti saada se bloginsa ja mami on auttanu sitä sen rakentamisessa... blääh. Tommonen blogi sillä on: Topi-koiran toilauksia
Ja sit voin kertoo kaikille tiedonjanoisille, että majailen edelleen siellä mun 'kesämökissäni'  ja vähä muuallaki, enkä oo nenääni sisälle laittanu :(
Mami kerto mulle yks päivä, kun se toi mulle ruokaa, että mun kesämökkeilyt loppuu sit syksyllä viimestään ellen siihen mennessä vapaaehtosesti tuu sisälle niin sit se vie mut väkisin eikä päästä mua ulos ennenkuin oon tottunu siihen, että se koira on tullu meille jäädäkseen :o
Sit mami sano vielä, että mä voin asua, vaikka koko ajan yläkerrassa, kun se koira ei osaa viäkään kiivetä niitä portaita sinne yläkertaan niin mulla ei oo mitään hätää siellä...
Mamin  puheista sai ihan sen käsityksen niinkuin mä nyt pelkäisin jotain koiraa :o  Höh, en mä sen takia oo poissa kotoo, että pelkäisi vaan siks, kun mä en kertakaikkiaan viitti kattella sen koiran typerää naamaa ja sitä, kun sitä lellitään ja sille ostellaan kaikkia leluja ja tiättekö se sai ihan oman lautasen jossa on luun kuvia sivuilla ja sit siä pohjassa lukee 'All gone', mutta se teksti ei näy sillon, kun siinä lautasessa on ruokaa paitsi, että se rakki kyllä pitää huolen, että se lautanen on aina tyhjä..
Joo ei meille oo vaan ikinä ostettu mitään kuviolautasia :(
Me saadaan syödä vaan muovisista tai sit jostain vanhoista tasseista :(