Mä osallistun tähän Valokuvatorstaihin, kun kissakuvahaasteessa oli meille sellanen aihe mihin meillä ei ollu oikein kuvia ja ne mitä olis ollu niin ne on jo esitelty toisen haasteen yhteydessä ;)
Tässä haasteessa on aiheena kipupiste..
Ja siis Tiikeri valittaa jatkuvasti, että sillä on jotain särkyjä siellä ja täällä  ja sit mä joudun aina ettiin ne sen kipupisteet ja hoitaan sitä, vaikka se on mua puolet nuorempi  :o

Tossa se valitti selkäänsä ja mä sit etin tassuillani sen kipupisteen ja hieroin siitä oikein kunnolla niin hetken päästä Tiikeri oli, ku toinen mies :)
1216438.jpg

Sit Tiikeri valittaa usein päänsärkyä ja eihän siihen muu auta,  kun mun antama täsmähoito ;)
1216425.jpg

Tossa mä en millään meinannu löytää sitä kohtaa, että missä se kipupiste oli, kun Tiikeri sano, että sillä on korva kipee ja mulla hiukan kesti ennenkuin löysin sen, mutta sit, ku se löyty niin ei siinä menny kauaakaan, kun homma oli hanskassa ja Tiikerin korvasärky poissa :)
1216429.jpg

Joskus me tunnustellaan molemmat toistemme kipupisteitä tollain oikein kunnon lähikontaktissa ja sitten, kun jompikumpi löytää sen niin sit rääkästään merkiks, että löyty...
1216434.jpg

Tossa Tiikeri sit raapas mua takatassullaan ja olin varma, että nyt kävi pahasti, 
kun tunsin, että siinä oli mun  kipupisteeni ja siitä hyvästä melkein suutuin sille :(
1216447.jpg