Me osallistutaan tähän valtias/valtiatar haasteeseen, vaikka meillä ei ookkaan sellasia kuvia mitkä ei olis ollu jo muussa yhteydessä esillä ;)

Kaikkihan varmaan tietää, että paikka missä mä oon ehdoton valtias on toi sänky, jota mamikin saa käyttää öisin mun luvalla :)
1265693.jpg

ja tossa mä oon sit siinä mun petissäni pitkin pituuttani :)
405683.jpg

Tossa on tommonen kuva missä me leikitään Tiikerin kanssa kukkulan kuningasta ja tietty mä sen kukkulan sit lopulta vallotin :)
1265752.jpg

Tää saattaa ehkä olla totta, että mä olisin niinku ton Viivin  sydämen valtias, mutta Viivi sen asian kyllä parhaiten tietää, että pitääkse paikkansa?
1258625.jpg

Tossa sit Tiikeri leikkii yksistään vallinherraa ja ilmeisesti se sit pääsi sen valtiaaksi, kun mä en viittiny osallistua, kun toi lumi näytti niin kylmältä ;)
1265607.jpg

Tossa Tiikeri tutkii tota nojatuolia, jonka se valtas ittelleen..(kyllä mullaki on tommonen tuoli, mutta musta ja siitä ei oo sellasta selkeetä kuvaa)
1265609.jpg

Toi on sit otettu MUN kesämökin katolta, kun Tiikeri tuli sinne isotteleen, että se muka valtaa sen mun kesämökkini ittelleen :o (jäi muuten haaveeks)
661738.jpg

Tossa sit toi Tiikerin vakipaikka minkä se luulee vallanneen, mutta kyllä siinä on jotain sanomista noilla ihmisilläkin..
1156147.jpg