Nyt noi porukat kävi hakemassa sen piskin meille ja  ei kyllä yhtään olla mielissämme :(  Mutta voitte arvata, kuinka mami ainaski lässyttää sille koiralle...
Mä näin sen otuksen, kun se juoksenteli tossa pihassa ja voitteks kuvitella...se yritti tehdä tuttavuutta mun kans ja heilutti sitä vaatimatonta 10 senttistä häntäänsäkin :o Mutta mä lähin siitä kyllä välittömästi nosteleen enkä jääny sen tyypin kans kamuileen..
Onkohan se muuten ihan viisas, kun mä näin sen heiluttavan häntää semmoselle puutarhapatsaallekki :o Luulikohan se, että se olis ollu niinku elävä..
Tiikeri oli sisällä sillon, kun se koira tuotiin siinä kuljetusboksissa ja mami anto niitten tutusta toisiinsa sen 
ritilän läpi mikä on siinä boksin ovessa, mutta ei Tiikerikään oikein siitä piskistä tykänny, kun se alko 
seuraan Tiikeriä niin sit Tiiikeriki halus mennä ulos, eikä me 
nyt vähään aikaan aiota sisälle mennä, kun ollaan suututtu mamille niin  se saa luvan tuoda meiän 
sapuskatkin ulos kerta me ollaan nyt ulkona syömässä ainakin 
vähän aikaa ;)

Nyt mami vasta hokaski, ettei toi koira oo se koira, jonka ne valitti sillon ittelleen, kun ne kävi niitä pentuja kattomassa, kun tolla koiralla on noin paljon valkosta noissa etutassuissa ja sillä pennulla ei ollu paljo mitään valkosta tassuissa... Mutta kaikki ne pennut oli kuiteski samannäkösiä muuten, ettei sillä sit niinku oo mitään väliä...
625339.jpg

Piti viä semmonen asia sanoo, että toi koira on tällä hetkellä joku mun kokonen, mutta selvästi Tiikeriä pienempi...
625348.jpg

625347.jpg

625425.jpg