Tänään meitsi on ollu tosi laiskalla tuulella ja melkein koko päivä on menny löhötessä.. Tiikeri kyllä on käyny vähän väliä ulkona, ehkä vähä liikaki, kun iskä suuttu sille, kun se hyppäs iskän syliin ja yhtäkkiä siinä iskän sylissä oli  linnun höyhen, niin kyllä Tiikeri sit  sai aika äkkiä lähdön muualle :)
Onneks mami on jo tainnu unohtaa sen mun lintujutskan, kun seei oo enää puhunu siitä mitään ja nyt mä oon taas päässy sen suosioon :)
Jos jotakuta kiinnostaa se mamin uus tyyny, minkä se ittelleen eilen otti niin voin kertoo, että enpäs oo vähään aikaan nähny pehmeempää tyynyä :o
Eilen kun menin marssiin siihen vanhalle, muka pehmeelle tyynylle niin ekaks en ees huomannu, että mami oli sen uuden pulleetakin pulleemman tyynyn laittanu siihen missä se littana tyyny oli ennen eli siis niinku ittelleen..
Mami varmaankin luuli olevansa hyvinkin kiero, kun meitsi siinä vanhalla tyynyllä vaan pyöri, mutta annas olla, kun oikasin siihen sitten niin huomasin, että mikä ihme juttu siinä mun tyynyn vieressä on, niiku joku vuori tai semmonen.  Ei siinä sit muu auttanu, ku nousta ylös ja mennä 
tutkiin sitä juttua lähempää, mami siinä kyllä yritti jotain sössöttää, että
 mä voisin pitää ruhoni vaan siinä vanhalla tyynyllä, kun oon jo sen niinku
ittelleni vallannu..
Mutta kun mun mielenkiintoni oli jo kerta heränny niin mikään mahti maailmassa ei olis mua enää voinu estää, joten mä sit kiipesin siihen vuoren korkuselle jutulle ja hups vaan se olikin niin pehmee, et meitsi painu siihen keskelle melki kaulaa myöten :o
No hetihän mä sit hokasin, et se on se uus tyyny jolla mami varmaankin  aikoo mua ilahduttaa ja kelatkaa se oli siis just, ku meitsin vartalolle suunniteltu :)
Aloin sit kehrään siinä uudella tyynylläni niinku kiitokseks mamile, mutta se näytti mulle nyrpeetä namaa ja siinä samassa mä sit tajusin, et miks se tyyny oli siinä mamin puolella.. Siis mami ei tarkottanukkaan sitä mulle vaan ittelleen :(
Mutta mä en todellakaan aikonu lähtee siitä tyynyltä mihinkään vaan yritin esittää mamille, kuinka sopiva se mulle olis ja lopulta mami meniki siihen muka pulleelle tyynylle, mutta kyllä mä sit yöllä menin tohon nojatuolilleni, kun tuli hiki siä pulleen tyynyn uumenissa niin sit mami pääsi siihen vuorostaan :)
Aamulla mami sano, että se tuo sen uuden tyynyn tohon mun nojatuoliini, kun se ei niska-ja selkävaivasena jaksa kattella ja vielä vähemmän kokee mun
levittäytymistäni sen sängyssä niin voin sit uppoutua tuolillani siihen
tyynyyn..

tossa meitsistä pari tänä aamuna otettua kuvaa
274784.jpg

274787.jpg

Tossa Tiikeri pesuhommissa
264177.jpg

Tossa kääppäri on pölliny yhen meiän palloista
254088.jpg