Kissakuvahaasteessa on tällä viikolla aiheena taso ja me molemmat osallistutaan siihen Hymy 

Tossa mä oon tollasella kirjotustasolla ja kuten huomaatte niin oon just kirjottamassa meiän blogiin jotain juttua Silmänisku 
Toi oli mun eka koneeni jota opettelin käyttään ja ton jälkeen on tullu testattua pari muutaki versioo,kunnes päädyttiin tähän nykyiseen. mikä mulla nyt on Silmänisku  1242669404_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tossa mä oon sit tollasella kivellä josta mun on tarkotus hypätä katolle ja toi on ihan hyvä taso siihen tarkotukseen Hymy 
Osaan mä kiivetä tikkaitakin pitkin, mutta nyt oli ton kiven vuoro toimia ponnahdustasona.

(Sori toi huono ylivalottunu kuva ja miten noi mun viiksetkin näyttää siltä, niinku ne olis kiharat tai jotain Yllättynyt)1242669448_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tossa mä oon sit vakipaikallani ylimmällä porrasaskelmalla ja sieltä on tosi hyvä tarkkailla tilannetta alhaalla Hymy394177.jpg

Sit Tiikerin tasokuvat, joita onkin huomattavasti enemmän, ku mulla ja nyt esittelyssä onkin vaan murto-osa niistä.
Tää taso onkin jo varmaan kaikille tuttu ja huomaatteko miten toi sälli saa ton altaan näyttämään siltä niinku se olis joku pikkiriikkinen, vaikka jos mä menisin sinne niin se näyttäis suurelta, ku laiva Yllättynyt 
2110350.jpg

Toi on sit se katto johon mäkin olin siitä kiveltä hyppäämässä ja kuten huomaatte niin aika hyvä taso toikin Silmänisku661740.jpg

Toi on sit se normaalitaso, joka on ihan meitä kissoja varten ja Tiikeri viettää usein aikaansa tossa laulellen Nauru 
Mä sen sijaan en oo kertaakaan ollu tossa ylimmällä tasolla enkä kyllä alimmallakaan, mutta siinä laatikko-osassa oon joskus kävässy koisimassa.1234964452_534600.jpg

Toikin keittiön työtasokin on Tiikerin aika tavanomanen oleskelutaso sillon, kun kukaan ei huomaa ja sit se saakin kyytiä, kun mami tulee ja näkee sen tossa, mutta ei se siitä välitä vaan menee takasin heti, ku saa uuden tilaisuuden Nauru 
1103523.jpg